Blogom:

Életemet meghatározzák a borok és az ízek. Családanyaként szól ez a blog gyermekeimnek és tágabb családomnak, hogy unokáink is ehessenek olyat, amilyet a dédanyjuk főzött és remélem inni fogják azt a bort amit a borászatunk készít...

Recept számláló:

Már 900 feletti recept az oldalon!

válogass kedvedre>>

Kedves képeim:

Keresés cimke alapján

Címkefelhő

Tagline

2010.06.07. 13:30 mijemaja

Nápolyi házilag

Címkék: édesség kakaó desszert vaj #összes osztyalap

Tudom, sokféle nápolyit lehet készíteni, citromosat is, puncsos-rumosat is, de én csak kakaósat szoktam. Gyártott ilyet Édes, a Csobánkáék, középiskolai időkből Kukica édesanyja, és most már Ibi is, a nénikétek.
Csak azért szánom rá magam nehezen, mert ha elkészítem, nem bírom abbahagyni, és valószínűtlenül sokat megeszek belőle. Ti meg egy-két falatkát elrágtok, és csak nézitek, hogy nő a fenekem. Na, jó, néha egész tányérral is eltűnnek belőle, de a maradék mindig engem hizlal… ezért van ritkán házi nápolyi.
Hozzávalók:
-          készen kapható ostya
-          vaj/margarin
-          kakaó, cukor
-          Ibi tesz hozzá egy kis lisztes krémet vagy pudingot is, én nem.(Azt tapasztaltam, akkor könnyebben plötty lesz.)
 
Összekeverem habosra a vajat annyi cukorral, hogy ne legyen túl édes és annyi kakaóval, hogy jó sötét legyen és karakteresen kakaós ízű. Megkenem az ostyalapokat, egymásra fektetem és kész is.
 
Az utolsó lap teteje legyen mindig üres! Be lehetne erősen kakaós mázzal vonni, de csak nehezebben vágható és még jobban hizlal. Jó ez így, mezítlábasan…
 
Lenyomatom legalább egy napig, (könyveket, vasalót rakok rá), és csak utána kezdjük enni!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfozanyatok.blog.hu/api/trackback/id/tr122062825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása