Blogom:

Életemet meghatározzák a borok és az ízek. Családanyaként szól ez a blog gyermekeimnek és tágabb családomnak, hogy unokáink is ehessenek olyat, amilyet a dédanyjuk főzött és remélem inni fogják azt a bort amit a borászatunk készít...

Recept számláló:

Már 900 feletti recept az oldalon!

válogass kedvedre>>

Kedves képeim:

Keresés cimke alapján

Címkefelhő

Tagline

2010.06.10. 10:44 mijemaja

Töltött paprikák reggelire

Címkék: reggeli tejföl vaj zöldségek előétel juhtúró hidegkonyha fetasajt #összes

Nemcsak körözöttel lehet ám tölteni a paprikákat!

-          sima juhtúróval
-          tejfölös juhtúróval
-          vajjal habosra kevert juhtúróval
-          egye fene, igazi vajas túrókrémmel is
-          vagy mint a felső képen láthatjátok, ízesített juhtúróval, pl. pestóval kevertem el a túrót és belevágtam finom rucolasalátát is. Finom ám!!!
 
 
A juhtúróba a pestón kívül apróra vágott retket kevertem, és az így készített, tejföllel lazított túrókrémmel töltöttem meg a paprikákat.
 
 
Fetasajtot is szoktam elkeverni tejföllel, hasonlóképp ízesítem, és töltöm vele a paprikákat.
Az a jó ebben, hogy a paprika már ott van ízesítőnek, zamatosan kiegészíti a krémeket.
 
 
 
 
Túrót, krémsajtot és kaprot kevertem össze, sóztam, borsoztam és megtöltöttem vele a paprikát.
Látszik a képen, milyen finom volt?
 
 
 
 
 
 
Tejszínes sajthoz habosra kevert vajat adtam 1:1 arányban, belevágtam egy zöld újhagymát, egy kisebb, húsos zöldpaprikát, sóztam és borsoztam, kicsi snidlinggel ízesítettem.
Pirított kenyérre kenve tálaltam.
Dalma is dicsérte!
 
 
Juhtúrót krémsajttal lazítottam:
-          zöld salátát vágtam bele,
-          apró kockákra vágott lilahagymát,
-          egy kevés fehér hagymát
-          kömény, só volt a fűszere
-          kevés savanykás szőlőt is kimagoztam és belekockáztam,
-          de egyébként kovászos uborkát szoktam összeaprítani hozzá.
 
Avokádókrémmel és sajtkrémmel, korianderzölddel töltött paprika
 
-          elkészítem az avokádókrémet: avokádó, olaj, hagyma, kis fokhagyma, citromlé, só, bors összeturmixolva
-          ezt az egészet lazítom a kis műanyaghengeres tejszínes sajtkrémmel, 
-          hozzákeverem a korianderzöldet összeaprítva
-          pirítóskenyérrel tálalom, mert arra rákarikázva, lilhagymával az igazi!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfozanyatok.blog.hu/api/trackback/id/tr942071057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása