Blogom:

Életemet meghatározzák a borok és az ízek. Családanyaként szól ez a blog gyermekeimnek és tágabb családomnak, hogy unokáink is ehessenek olyat, amilyet a dédanyjuk főzött és remélem inni fogják azt a bort amit a borászatunk készít...

Recept számláló:

Már 900 feletti recept az oldalon!

válogass kedvedre>>

Kedves képeim:

Keresés cimke alapján

Címkefelhő

Tagline

2010.06.11. 13:11 mijemaja

Az én kis törkölypálinkáim

Címkék: pálinka ital #összes

Balról jobbra:

-          albán raki (életemet kockáztattam érte! Ráadásul segített a fertőtlenítésben, amikor bekerültem a balesetem miatt a tiranai Központi Katonai Kórházba kerültem…)
-          Bock féle bolti
-          villányi saját, a helybéli pálinkafőzdében kifőzetett
-          bosnyák snapsz
 
A legjobb törköly viszont eddigi kóstolgatásaim alapján ez a képen látható finomság.
A siklósi pálinkafőzdébe vitték kifőzni a törkölyt, és azt mondta a kifőzdés, hogyha jót akar a tulaj, vegyen gyorsan pár kiló narancsot és birsalmát a piacon.
Ezzel a kevés adalékkal készült ez a törköly: és ha lehetett volna, vettem volna belőle idehazulra is – selymes, gyümölcsös, mégis erős, torok- és gyomormelengető volt!
 
 
Kökény és vodka együtt:
 
 
 
 
kökénypálinka (csak kökény és vodka együtt érlelve)
 
és kökénylikőr (cukorszirupban felfőzött kökény vodkában érlelve).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Újvidéki útmenti de 55 fokos, víztiszta és biztosan baktérium és gombaölő szilvapálinka
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfozanyatok.blog.hu/api/trackback/id/tr352074094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása