Blogom:

Életemet meghatározzák a borok és az ízek. Családanyaként szól ez a blog gyermekeimnek és tágabb családomnak, hogy unokáink is ehessenek olyat, amilyet a dédanyjuk főzött és remélem inni fogják azt a bort amit a borászatunk készít...

Recept számláló:

Már 900 feletti recept az oldalon!

válogass kedvedre>>

Kedves képeim:

Keresés cimke alapján

Címkefelhő

Tagline

2010.06.15. 14:44 mijemaja

Csípős csirkeszárnyak olajos török paprikával

Címkék: paprika sült csirkeszárny főétel húsok csipős #összes

 Aci Pul Kirmizibiber – ez volt a tasakon. Megpróbáltam lefordítani:

Aci      =          csípős (tatli jelentené, hogy édes)
Pul       = durvára tört (toz lenne a finomra őrölt)
Kirmizi biber pedig a piros paprika.
A jordániai pasi megesküdött, hogy ezt marokszám eszik. Gondoltam, nekünk is kéne egy maroknyit elhasználni belőle.
Akciós volt a csirkeszárny, a KFC is favorizálja (én is náluk) a csípős csirkeszárnyat, hát – ésszerűnek tűnt erre felhasználni.
 
Hozzávalók: csirkeszárny, csípős paprika, olaj, paradicsomlé vagy püré, só, bors, pici liszt.
 
Elkészítése:
 
1. A csirkeszárnyakat beszórtam: liszt-fehér bors-só-piros paprika-török olajos csípős paprika keverékével.
 
2. Tepsibe raktam jó sűrűn, összeszorítva.
 
3. Egy kevés olajjal és egy ici-pici paradicsomlével öntöttem le az egészet, épphogy csak aláöntöttem egy gondolatnyi vizet, aztán lefedtem az egészet.
 
4. Megsütöttem:
-          Sütőben 15-20 percig lefedve pároltam.
-       Akkor megfordítottam a csirkeszárnyakat, majd a fedőt levéve fél órát tovább sütöttem, egészen addig, amíg jól meg nem pirultak.
-       Még egyszer átforgattam a maradék mártásban, a másik oldalát is árpirítottam, és cirka 1 óra alatt el is készült.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfozanyatok.blog.hu/api/trackback/id/tr802083614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása