Blogom:

Életemet meghatározzák a borok és az ízek. Családanyaként szól ez a blog gyermekeimnek és tágabb családomnak, hogy unokáink is ehessenek olyat, amilyet a dédanyjuk főzött és remélem inni fogják azt a bort amit a borászatunk készít...

Recept számláló:

Már 900 feletti recept az oldalon!

válogass kedvedre>>

Kedves képeim:

Keresés cimke alapján

Címkefelhő

Tagline

2010.07.13. 14:37 mijemaja

Zöld tészta zöld mártásokkal: pesztóval, és rucolamártással

Címkék: túró tejszín tészta főétel #összes

Pesto: bazsalikom, olíva olaj, fenyőmag és reszelt parmezán van benne, némi fűszer, citromlé társaságában.

Frissen készült, ezért nagyon értékeltétek a frissen kifőtt tésztával össze illettek
  
Rucola mártás:
Egy nagy marék rucolalevél jól megmosva, szárítva, ½ dl olíva olaj, ½ citrom frissen facsart leve, 1-2 ek tejszín, bors, só, juhtúró.
 
A hozzávalókat összeturmixoltam, selymes, különlegesen kesernyés mártást kaptunk és ettünk.
Kifőztem a pesztóval ízesítetten zöld tésztát, leöntöttem a kétféle mártással, megszórtam egy kis  zöldsalátával (madársaláta), szép sárga kukoricával, illik hozzá a húsos piros paprika is összevágva apróra, és tálaltam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfozanyatok.blog.hu/api/trackback/id/tr272149168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása