Blogom:

Életemet meghatározzák a borok és az ízek. Családanyaként szól ez a blog gyermekeimnek és tágabb családomnak, hogy unokáink is ehessenek olyat, amilyet a dédanyjuk főzött és remélem inni fogják azt a bort amit a borászatunk készít...

Recept számláló:

Már 900 feletti recept az oldalon!

válogass kedvedre>>

Kedves képeim:

Keresés cimke alapján

Címkefelhő

Tagline

2010.08.03. 12:26 mijemaja

Paradicsomsaláta újhagymával és snidlinggel

Címkék: saláta zöldség paradicsom újhagyma #összes

Sárga és piros paradicsomot vágtam össze. Nagyon szeretem a kétféle paradicsomot együtt, egyszerűen csak mert szépek. Így a saláta szép színes lesz! Az ízük persze szinte ugyanaz...

A hagymákat is felvágtam (újhagymát, snidlinget - abból félre teszek díszíteni is!-, de ha van póré, szívesen hozzákeverem azt is felkarikázva). Összekevertem a paradicsomokkal.
 
Így együtt sóztam meg, kis borsot daráltam rá.Pici oregánó is mehet rá - ennek célja a "megbolondítás".
 
Egyébként nem elvakult konyhatündér az, akinek van borsőrlője - éppen hogy az egyik legklasszabb eszköz a saláták feljavítására. A friss bors illata, íze nem vethető össze az "őrölt bors" megfáradt aromájával!
 
Öntete: olaj és citromlé elkeverve. Nem sok, épp csak egy kis bevonatra való… Ha egy kiskanálka magocskás mustárt keverek hozzá, akkor az már ízorgia lesz, és ne feledjétek: a saláta alján maradó citromos olívaolajat meg kell inni, tisztít is, gyógyít is, finom is!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfozanyatok.blog.hu/api/trackback/id/tr912195522
süti beállítások módosítása