Blogom:

Életemet meghatározzák a borok és az ízek. Családanyaként szól ez a blog gyermekeimnek és tágabb családomnak, hogy unokáink is ehessenek olyat, amilyet a dédanyjuk főzött és remélem inni fogják azt a bort amit a borászatunk készít...

Recept számláló:

Már 900 feletti recept az oldalon!

válogass kedvedre>>

Kedves képeim:

Keresés cimke alapján

Címkefelhő

Tagline

2012.04.22. 13:13 mijemaja

Judithka zellerkrém levese

Címkék: leves répa krumpli tejföl zeller #összes judithkától zöldség krémlevesek

Jött egy email és a bemutatott két fotó: Judithka zellerkrémlevest főzött és bevált a recept, s azt mondta, osszuk meg, ezt meg kell főznöm a lányoknak.

Íme:

 

Soha nem csináltam, de a múltkor vett a Tibi feleslegesen zellert, ezért aztán utána néztem, és megfőztem: finom lett.

 

Így készült:

1 nagy zellert megpucoltam, meg két nagy sárgarépát,  3 krumplit, majd kockára vágtam, és 2db marhahús leveskockával puhára főztem,  só bors ízlés szerint amikor puha lett botmixerrel  összeturmixoltam, petrezselyemmel megszórtam, meg tejföllel tálaltam. én aki nem szereti a krém levesek nagyon jóízűen megettem!:))

JA sajtos pirítóst is adtam mellé!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfozanyatok.blog.hu/api/trackback/id/tr74466364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása