Blogom:

Életemet meghatározzák a borok és az ízek. Családanyaként szól ez a blog gyermekeimnek és tágabb családomnak, hogy unokáink is ehessenek olyat, amilyet a dédanyjuk főzött és remélem inni fogják azt a bort amit a borászatunk készít...

Recept számláló:

Már 900 feletti recept az oldalon!

válogass kedvedre>>

Kedves képeim:

Keresés cimke alapján

Címkefelhő

Tagline

2012.10.14. 17:21 mijemaja

Foltos mobil Judithkától azaz olajos kakaós piskóta túrófoltokkal

Címkék: túró desszert sütemények #összes Címkék Judithkától kevert süti

foltos mobil szelet.JPG

Ez a sütemény hihetetlenül finom, kellően csokis, ízesen túrós, amikor Judithka megkínált vele, vacsora helyett ezzel laktam jól…Szóval boci, attól foltos, na meg túrós, bocimobil, és én erről is lemaradtam, a fél ország süti, s ha Judithka nem hoz belőle, nem is tudok róla…Tőle van a recept is, idézem:

Tésztához valók:

  • 11 evőkanál cukor
  • 2 evőkanál kakaópor
    • 15 evőkanál liszt
    • 2,5 dl. tej
    • 1 db tojás
    • 11evőkanál olaj

A recept ugyan nem írja, de én egy fél csomag sütőport is keverek hozzá. Az egészet jól kikeverjük és sütőpapírral bélelt tepsibe öntjük.

 - Egyetértek Judithkával, vagy egy tasak sütőpor, vagy egy kk szódabikarbóna, de valami, ami biztosan felviszi és fenn is tartja a sütit – a túró súlya miatt szerintem is kell bele!!

Töltelék:

  • 25 dkg túró
    • 1 db tojás
    • 1 evőkanál búzadara
    • 1 csomag vaníliás cukor
    • 3 evőkanál cukor

Ezt a masszát is jól kikeverjük és kanállal a tésztába „dobáljuk”.

Judithka nem írja, de a „dobálás” szakszerű szép mintázatot jelent, a sütiken szépen el volt osztva a túró. Nem ír róla, de szerintem vagy kikent és lisztezett, vagy sütőpapírral kibélelt tepsibe önti a masszát, különben vakarnia kéne kifelé a süteményt…

Közepes lángon kb 35-40 percig sütjük. én 20 perc után kezdem nézegetni és tűpróbát végzek.

Nem próbáltam még, de hiszek abban, hogy ezt a sütit akár a túróban, akár a süteményben feldobná egy kis reszelt citromhéj, és a kakaós tésztát egy ek rum, hogy Édest idézzem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfozanyatok.blog.hu/api/trackback/id/tr194848119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása