Blogom:

Életemet meghatározzák a borok és az ízek. Családanyaként szól ez a blog gyermekeimnek és tágabb családomnak, hogy unokáink is ehessenek olyat, amilyet a dédanyjuk főzött és remélem inni fogják azt a bort amit a borászatunk készít...

Recept számláló:

Már 900 feletti recept az oldalon!

válogass kedvedre>>

Kedves képeim:

Keresés cimke alapján

Címkefelhő

Tagline

2012.11.28. 22:08 mijemaja

Cukkinis cucc Judithkától vagyis sajtos tejfölös cukkinis ragu karajból

Címkék: pörkölt főétel cukkini disznóhús húsok #összes disznókaraj

cukkinis ragu.JPGEzt a nevet Judithka adta neki. Sajtos tejfölös cukkinis karajragu a mibenvalósága. Névnapi ajándékul kaptam a receptet. Innentől idézem nektek Judithkát.

A hétvégén Beledben jártunk Halász Gábor kollégám meghívására búcsúban. A szülei szokás szerint minden földi jóval fogadtak minket, és ott szereztem be ezt a fincsi kaja receptet. tovább adom, mert ez sztem a lányoknak is ízleni fog. ( Dalmának elmeséltem milyen a kaja, azt mondta, hiszi, ha kóstolja, ma megfőztem, kóstolta és vitt is belőle!) ez ajánlásnak sztem elég!

Tehát: alaprecept: 1 db cukkini apró 2x2 kockára vágva, ½ kg hús (beledben karaj volt kockázva), só bors, ezt  együtt fel kell tenni fedő alatt párolni, és addig főzni amíga cukkini nem látszik, és a husi puha lesz, ekkor 2 db tömlős sajt 1 doboz tejföllel összekeverve hozzákeverendő, és az első rottyanásig  főzzük, ehhez tésztát főzünk és vagy  mellé vagy összekeverve tálaljuk. (melegen és hidegen egyaránt fogyasztható!

Na és akkor most nem is én lennék ha nem bolondítottam volna meg egy kicsit:

Vagyis: én a husit csíkokra vágtam, minta brassóihoz, és előzőleg zsíron megpörköltem, ehhez adtam hozzá a cukkinit  és két szál újhagymát apróra vágva, és ekkor fűszereztem meg vegetával és borssal, majd felöntöttem annyi vízzel, amennyi ellepi és fedő alatt puhára pároltam, úgy hogy a cukkini és a hagyma szinte nem is látszott benne, és egy csokor petrezselymet is adtam hozzá és 1 dl fehérborral bolondítottam meg. Amikor ez meg volt akkor reszeltem kábé 5 deka füstölt sajtot , ehhez kevertem a két maci tömlős sajtot 1 doboz tejföllel,és összekevertem a husos cuccal, aztán kicsit hagytam még rotyogni egyet, megkóstoltam és késznek nyilvánítottam. Én a tésztát nem kevertem vele tálalásig össze. a maradékot raktam el úgy hogy összekevertem a cuccost! így hidegen is fogyasztható úgy egyébként!

Próbáljátok ki!:))

Egészségetekre!

Lehet Jenőnek,Lacinak nem lesz a kedvence, bár ha fokhagymával bolondítod! ez most jutott eszembe!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfozanyatok.blog.hu/api/trackback/id/tr864932597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása