Blogom:

Életemet meghatározzák a borok és az ízek. Családanyaként szól ez a blog gyermekeimnek és tágabb családomnak, hogy unokáink is ehessenek olyat, amilyet a dédanyjuk főzött és remélem inni fogják azt a bort amit a borászatunk készít...

Recept számláló:

Már 900 feletti recept az oldalon!

válogass kedvedre>>

Kedves képeim:

Keresés cimke alapján

Címkefelhő

Tagline

2013.11.07. 23:05 mijemaja

Avokádókrém fenyőmaggal mozsárban avagy sajt helyett avokádóval készített pesto

Címkék: paprika fenyőmag chili előétel hidegkonyha avokádó #összes dip sós krém

avokádókrém fenyőmaggal sült paprikával.JPGVolt avokádóm, fenyőmagom és bazsalikomom. Sajtom nem volt a pestóhoz. Gondoltam, összerakom, ami van, s úgy bevált, hogy azóta többször készítettem, mert imádom ezt a krémet pirítóssal! Olyan finom ez az ízkombináció, hogy első alkalommal ott túrtam fel a kukát, hagymahéj után kutatva, mert annyira finom volt, hogy az volt a meggyőződésem, biztosan van benne nyers hagyma, csak elfelejtettem, hogy beleraktam.  nem emlékeztem rá, tettem-e bele véletlenül hagymát is. A hagymát ugyanis nagyon szeretem, de nyersen nem bírja az epém. Szóval nem hiányzott belőle a hagyma - és mégis kerek egész az íze, nem úgy, mint a hagymátlan körözöttnél, az ilyen körözöttnél  nekem hiányzik!

Elmesélem, milyen egyszerű elkészíteni, s azt is, hogy nagyon könnyű megenni pirítóssal ezt a lágy, finom fenyőmagos avokádókrémet.

Hozzávalók:

  • Egy avokádó,
  • ½ -1 csípős paprika,
  • 1-2 sült paprika azzal az olívaolajjal és pár gerezd fokhagymával, amiben sütöttem,
  • 1-2 gerezd friss fokhagyma az üde fokhagymás aroma végett,
  • egy tasak fenyőmag,
  • só, citromlé, sok bazsalikom és bors.
  • Kis snidling, vagy más zöldfűszer is jó bele.

Elkészítése:

A sült paprikát a vele sült fokhagymával és az olajával és egy kis bazsalikommal összeturmixoltam.

Az avokádót a friss fokhagymával és a fenyőmaggal összetöröm, a citromlével meglocsolom, a snidlinggel, húsos csípős paprikakockával és a turmixolt paprikapéppel elkeverem, sózom, borsozom. Csak ennyi - de az íze...Szuper!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfozanyatok.blog.hu/api/trackback/id/tr895620154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása