Blogom:

Életemet meghatározzák a borok és az ízek. Családanyaként szól ez a blog gyermekeimnek és tágabb családomnak, hogy unokáink is ehessenek olyat, amilyet a dédanyjuk főzött és remélem inni fogják azt a bort amit a borászatunk készít...

Recept számláló:

Már 900 feletti recept az oldalon!

válogass kedvedre>>

Kedves képeim:

Keresés cimke alapján

Címkefelhő

Tagline

2010.06.03. 14:54 mijemaja

Első bejegyzés - Ajánlás

AJÁNLÁS

 „Így főz anyátok avagy gasztronómiai kalandozás Mijemaja tűzhelye körül” – ezt a címet akartam adni ennek a receptcsokornak.
 
Ahogy költözgettem az életben, úgy költözött ez a tűzhely is, nyitott voltam, befogadtam sokféle újonnan megismert finomságot is, miközben igyekeztem megőrizni az egyszervolt aszódi sparhelten főtt egyszerű ételek ízeit is.
 
 
Keresztapánk mindig is tudta, én csak mostanában ébredtem rá, hogy az élet szépsége az ételeinkben is ott lakozik. A mai világ tele van kulináris élvezetekről szóló mindenfélével (főzős műsorok, TV-csatorna, újságok, könyvek, blogok, internetes portálok), de én most már, kicsit bölcsebben, mint eddig, csak megállni szeretnék egy-egy elkészült étel után, és azt mondani: lányok, ezt így csináltam, ilyen lett, akarjátok látni?
Mert most már nagyon szeretek megszusszanni egy-egy kávé, süti, egy tál étel mellett, élvezni a konyha adta békét és örömet: az alapanyagok valódi ízét, az ételek zamatát, s nemcsak megtérvén őseinkhez, de egy tojásrántotta után is megköszönni az élet ajándékait, ahogy Vörösmarty is tette, (csak ő a könyvtárban gondolkodott, nem a konyhában): Köszönjük élet! áldomásidat, Ez jó mulatság, férfi munka volt! ...
 
 
Ezeket az ételeket esszük, ezekben az ételekben (is) az életünk. Bátran ajánlhatom bárkinek, unokahúgaimnak, unokaöcséimnek, de persze és legfőképpebben a lánykáimnak, mert ne feledjék, hogy ez a konyhai receptrögzítés rólunk és elsősorban nekik szól.
Szóval kedves lányok, gyertek velem, és nézzétek meg, hogyan és miért főz így az anyátok….

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfozanyatok.blog.hu/api/trackback/id/tr142053606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Péka 2010.07.14. 14:20:29

Kedves Mijemaja!
Hiszem,hogy nincsenek véletlenek...de mégis véletlenül kerültem az oldaladra..:-)
A kovászolt zöldségek izgatják a fantáziámat, a kovászolt fokhagyma hozott ide, de már vagy egy órája kóborolok a receptjeid között!! Eszembe jutatva a saját "tót" részemet..:-) Köszönöm!!
Péka

Gazdarica 2013.04.03. 16:06:09

A receptjeiden kívül a stílusod is hihetetlen szórakoztató....és igen, igazad van, ha van átadnivalónk gyerekeinknek akkor tegyük meg. A mamám szakadozott szakácskönyvet hagyományozott rám, én is ahogyan te.... a saját blogommal szeretnék valami hasznosat rájuk örökíteni. Persze még nem tervezek eltávozni mostanában....de biztos ami ziher..... ha-ha-ha
süti beállítások módosítása