Blogom:

Életemet meghatározzák a borok és az ízek. Családanyaként szól ez a blog gyermekeimnek és tágabb családomnak, hogy unokáink is ehessenek olyat, amilyet a dédanyjuk főzött és remélem inni fogják azt a bort amit a borászatunk készít...

Recept számláló:

Már 900 feletti recept az oldalon!

válogass kedvedre>>

Kedves képeim:

Keresés cimke alapján

Címkefelhő

Tagline

2010.06.08. 09:37 mijemaja

Impresszum

Az oldalon megjelent recepteket életem során gyűjtöttem, gyermekkori ízemlékeimből, otthoni konyhánkból mentem át lányaim, talán egyszer unokáim jövőjébe (remélem). Az írások az enyémek, a képeket én  fotóztam. Bárki kölcsönözhet, másolhat - s ha erről szól nekem, megköszönöm, mert jólesik majd tudnom, hogy valakinek hasznos voltam.

Egy fontos információ! A blog készítője és karbantartója (akinek nagyon sokat köszönhetek informatikai hiányosságaim okán): Süller József

Saját oldal: www.pczona.hu

E-mail: suller.jozsef@ovi.com

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfozanyatok.blog.hu/api/trackback/id/tr602064974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása