Blogom:

Életemet meghatározzák a borok és az ízek. Családanyaként szól ez a blog gyermekeimnek és tágabb családomnak, hogy unokáink is ehessenek olyat, amilyet a dédanyjuk főzött és remélem inni fogják azt a bort amit a borászatunk készít...

Recept számláló:

Már 900 feletti recept az oldalon!

válogass kedvedre>>

Kedves képeim:

Keresés cimke alapján

Címkefelhő

Tagline

2010.06.11. 12:58 mijemaja

Majonézes kukoricasaláta

Címkék: reggeli saláta köret majonéz előétel kukorica #összes

Az egyik családi ballagásra (Tinka, pont a tiédre!) nem akartam főzni, rohanni, kapkodni, mert egyszerre szerettem volna élvezni a ballagás élményét, befogadni, hogy egy percre megáll és mégis elszalad az idő, és szerettem volna a hagyományoknak megfelelően megvendégelni az egész családot. Szóval kényelmesen szerettem volna ballagtatni.

Kitaláltam a hidegtálas megrendelt ebédet. Először az áraktól roggyantam meg, aztán az ízektől már KO-t kaptam. Életem legrosszabb körözöttjét és majonézes kukoricasalátáját vettem meg drágán.
No, azóta se ettetek majonézes kukoricasalátát a boltból…
 
Ráadásul olyan egyszerű az elkészítése:
-          veszem a kukoricakonzervet, leszűröm – kész az alap
-          hozzáadok ízesítőket, ezt-azt
-          elkeverem majonézzel vagy majonézes öntettel.
 
Majonézes kukoricasaláta apró paprikakockákkal:
-          kukoricához adom a nagyon apróra kockázott paprikát (ha piros, az nagyon szép, ha szép zöld, az is – és ha többféle, akkor szinte cirmos lesz tőle a saláta!)
-          a majonézt kevés tejföllel, mustárral, sóval borssal és citromlével ízesítem. (Porcukrot nem adok hozzá, a kukorica enyhén édes.)
-          Összekeverem az öntetet a paprikás kukoricával és hűtőben érlelem.
 
Majonézes kukoricasaláta mindenféle egyéb zöldséggel:
-          a kukoricához adom a nagyon apróra kockázott retket – nagyon jól passzolnak össze!
-          Főtt répát és fehér répát kockázva
-          Nyers répát belereszelve
-          Zöldborsót megpárolva
-          Apróra vágott, netán reszelt vöröshagymát – lilahagymát – és ami a legjobb bele: zöldhagymát, snidlinget!!!!!!!!!!!!!
 
Kukoricasaláta zöldfűszerekkel
- petrezselyemzöldet vágok bele a majonézes kukoricasalátába a leggyakrabban
- korianderzöldet, ha éppen hozzájutok
- kaprot – nagyjából ezeket szeretem a kukoricával enni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfozanyatok.blog.hu/api/trackback/id/tr732074063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása