Blogom:

Életemet meghatározzák a borok és az ízek. Családanyaként szól ez a blog gyermekeimnek és tágabb családomnak, hogy unokáink is ehessenek olyat, amilyet a dédanyjuk főzött és remélem inni fogják azt a bort amit a borászatunk készít...

Recept számláló:

Már 900 feletti recept az oldalon!

válogass kedvedre>>

Kedves képeim:

Keresés cimke alapján

Címkefelhő

Tagline

2012.04.21. 21:54 mijemaja

Sport szelet Judithkától

Címkék: tej édesség keksz kakaó desszert étcsokoládé margarin porcukor rumaroma #összes judithkától

Judith küldte el email-ben, és azt írta, kipróbált, szuper recept. Én meg elmentettem, eltettem, elfeledkeztem róla és nem készítettem el. A kekszgolyó, keksztekercs masszája laposabban, étcsoki bevonattal.

A Zuglói lapokban olvastam megint róla, egy apuka írta le, hogy ezt készíti együtt a gyerekekkel, igazi családi programként. S most karácsonykor, a batyubálos nagy családi karácsonyi vacsorán, (amit Édes halála óta leginkább Dorisz rendez már nekünk több éve rendszeresen), Gábor ügyeskezű barátnője, Juli épp saját kezűleg készített Sport szeletet hozott – több sütemény mellett- magával. Végigkóstoltuk – ízlett mind, és megállapítottuk, hogy a Sport szeletet még a pasik is szívesen ették.

Judithka egyből mondta: Látod, már mikor megírta nekem? miért nem készítetted el a lányoknak?  tényleg finom!

 

Szóval: íme a recept Judithkától.

 

Hozzávalók:

50dkg reszelt háztartási keksz, 25dkg porcukor, 3-4 evőkanál kakaópor, 25dkg Rama, 2dl tej, 1 rum aroma, 10dkg keserű csoki

 

Elkészítése:

A kekszet, porcukrot, kakaót összekeverem, a rámát belemorzsolom, a tejet a rum aromával ráöntöm, és összegyúrom az egészet. kinyújtom.

Ha kedvem van formára szaggatom, ha nincs egészbe hagyom. A csokit gőz fölött felolvasztom és rákenem a tetejére.

Ha formára szaggattam, egyenként mártogatom a csokiba.

A tetejét lehet színes csoki darával, tortareszelékkel, franciadrazséval díszíteni.

Fél napig hűtőben állni hagyom, utána fogyasztható.

Hűtőben napokig eláll.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igyfozanyatok.blog.hu/api/trackback/id/tr964465566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása